هشدار سازمان اطلاعات هند درباره احتمال حملات داعش در این کشور

© AP Photo / Seivan Selimهشدار سازمان اطلاعات هند درباره احتمال حملات داعش در این کشور
هشدار سازمان اطلاعات هند درباره احتمال حملات داعش در این کشور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان اطلاعات هند درباره احتمال حملات گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" یا داعش در خاک این کشور هشدار داد.

به گزارش روزنامه "دیلی تودی"، در این هشدار که برای ادارات پلیس تمام ایالات هند ارسال شده، گفته می شود که ممکن است از جمله شهروندان ترکیه و شرکت های در رابطه با منافع ترکیه و هند مودر حمله داعشی ها قرار بگیرند.
منبع روزنامه "دیلی تودی" در سازمان اطلاعات هند خاطرنشان ساخت این کشور برای بررسی نقشه هایی که ممکن است داعشی ها با استفاده از آنها به هند رخنه کند، بطور تنگاتنگ و نزدیک با شرکای غربی خود همکاری می نماید.
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشورهای اروپایی نیز عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала