نخست وزیر استرالیا به مبارزه شدید با داعش فرا خواند

© Sputnik / Михаил Палинчак /  مراجعه به بانک تصاویر نخست وزیر استرالیا به مبارزه شدید با داعش فرا خواند
نخست وزیر استرالیا به مبارزه شدید با داعش فرا خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تونی ابوت، نخست وزیر استرالیا کشور های منطقه آسیا و اقیانوسیه را به اتحاد در مبارزه با گروه موسوم به ""دولت اسلامی" یا داعش فرا خواند.

به گزارش شبکه "بی بی سی"، آقای ابوت در همایشی دو روزه در سیدنی که به منظور مبارزه با تروریسم برگزار شده بود در مورد بلند پروازی های جهان شمول گروه داعش هشدار داد و آن را "فرقه مرگ" توصیف کرد.
سخنان نخست وزیر استرالیا پس از ان ایراد شده که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود برای اعزام 450 مستشار دیگر علاوه بر چند صد مستشار اعزام شده در سابق برای آموزش دادن نظامیان عراق را اعلام کرده است.
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش که تعداد افراد آن به گزارش سازمان سیا حدود 30 هزار نفر است، بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала