عرضه نسخه آزمایشی iOS 9 توسط اپل

© Flickr / Andrewشرکت اپل نسخه ازمایشی iOS 9 را عرضه کرد
شرکت اپل نسخه ازمایشی  iOS 9 را عرضه کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کنفرانس اخیر WWDC در سانفرانسیسکو شرکت اپل مدل های جدید خود را معرفی کرد که در بین آنها سیستم به صرفه انرژی با رژیم چندمنظوره iOS 9 و سرویس موسیقی اپل موزیک هم قرار داشتند.

امروز در چارچوب کنفرانس جهانی برای طراحان (WWDC) شرکت اپل بلافاصله چند طرح جدید خود را ارایه کرده است: OS X El Capitan برای مک پی سی، نسل بعدی سیستم عامل iOS 9 برای آیفن، آیپد لمسی. شرکت امریکایی اپل وعده داده است که پلاتفرم جدید iOS 9 در تمام دستگاه هایی که از سیستم iOS 8 برخوردار باشند، قابل اجرا باشد.
انتظار می رود که iOS 9 را بتوان در دستگاه هایی نصب کرد که پیشتر سیستم iOS 8 داشته اند، به این ترتیب به روز رسانی تمام آیفن ها و آیپدرها از مدل iPhone 4S و iPad 2آغاز می شود.
به گفته مهندسین این شرکت، پلاتفرم آن کمتر از 1,3 گیگابایت فضا اشغال می کند و سیستم صرفه جویی انرژی به افزایش طول مدت شارژ باتری از یک تا سه ساعت کمک می کند.
نمایش نهایی ورژن iOS 9 باید در فصل پاییز امسال انجام بگیرد و برای همه کاربران رایگان است. ویژگی اصلی این مدل در بهتر شدن کار دستگاه و جستجوی «هوشیار» می باشد که با کمک Proactive Assistant انجام می گیرد و ضمیمه جدید آن اخبار از طریق مولتی مدیا می باشد. دارای برنامه اپل پِی (پرداخت) بوده و اپل مَپ (نقشه) مسیرهای حمل و نقل عمومی را نشان می دهد.
علاوه بر این، دارای سیستم iPad Air 2 می باشد که در صفحه اکران پلانشت بلافاصله چند صفحه باز می شود. برخلاف مدلهای قبلی، صفحه در صفحه باز می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала