ابراز علاقمندی چین و هند به خریداری تانک روسی "آرماتا"

© Sputnik / Vadim SavitskiiMain battle tank on a heavy tracked vehicle platform Armata at the May 9 Victory Parade rehearsal in Moscow region.
Main battle tank on a heavy tracked vehicle platform Armata at the May 9 Victory Parade rehearsal in Moscow region. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چین، هند و کشور های آسیای جنوب شرقی به طرح های جدید تسلیحاتی روسیه و مقدم بر همه تانک ها و نفربرهای زرهی "آرماتا" علاقه نشان می دهند.

ولادیمیر کوژین، دستیار رئیس جمهور روسیه در زمینه همکاری فناوری ـ نظامی ضمن بیان این مطلب اطمینان داد که با این حال ارتش روسیه زودتر از دیگران تسلیحات جدید دریافت خواهد کرد اما کارشناسان پیشنهاد می کنند گزینه فروش سریع سریع تسلیحات روسیه به کشور های خارجی بررسی شود.

ولادیمیر کوژین اطلاع داد پس از رژه در مسکو به افتخار 70 ـ مین سالگرد پیروزی در جنگ کبیر میهنی ، شرکای ثابت روسیه از جمله چین، هند و کشور های آسیای جنوب شرقی به تسلیحات جدید روسی ودر درجه اول به تانک ها و نفربرهای زرهی "آرماتا" علاقه و توجه نشان دادند.

یادآور می شود از جمله نفر بر زرهی"بومرانگ"، ماشین نظامی"کورگانتس"، نفربر زرهی"تایفون" و  تانک ها و نفربرهای زرهی "آرماتا" در رژه پیروزی سال 2015 در میدان سرخ مسکو حضور داشتند.

یادآور می شود وجود کپسول زرهی برای خدمه یکی از ویژگی های تانک جدید "آرماتا" است که امکان زنده ماندن تانکیست ها حتی در صورت وقوع انفجار در داخل تانک را تامین می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала