وعده های تحقق نیافته پوروشنکو به روایت رسانه آلمانی

© AP Photo / Sergei ChuzavkovПрезидент Украины Петр Порошенко
Президент Украины Петр Порошенко - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه تلویزیونی آلمانی n-tv.de از وعده های اجرا نشده پترو پوروشنکو، رئیس جمهور اوکراین یک سال پس از انتخاب وی به این سمت سخن گفته است.

این شبکه تلویزیونی در سایت خود می نویسد در سال 2014 میلادی پوروشنکو امیدی برای مردم اوکراین بود و غرب بطور آشکار از وی حمایت می کرد اما اکنون این امیدها، انتظارات و آرزو ها بر باد رفته است و اوکراین هر چه بیشتر در بحران فرو می رود.

از جمله وعده سفرهای بدون روادید اوکراینی ها با اتحادیه اروپا تحقق نیافته و عملیات باصطلاح "ضد تروریستی" ارتش دولتی در شرق اوکراین که پوروشنکو وعده داده بود "طی چند ساعت" به پایان برسد، ادامه دارد.

رسانه آلمانی در ادامه می نویسد رئیس جمهور اوکراین همچنین نتوانسته اصلاحات وعده داده شده در کشورش را اجرا کند. وی شرکت بزرگ شیرینی سازی خود را بر خلاف وعده ای که داده بود، نفروخته است.

آنچه به امکان ورود کییف به اتحادیه اروپا تا سال 2020 مربوط می شود اینست که این آرزو نیز فعلا غیر قابل تحقق به نظر می رسد. بسیاری از ناظران به این نکته جلب توجه می کنند که رئیس جمهور فعلی اوکراین شرکای تجاری و همچنین پسرش را به سمت های برجسته منصوب کرده است.

رسانه آلمانی در پایان می نویسد پوروشنکو فقط یک وعده خود را اجرا کرده و آن برگزاری انتخابات پارلمانی زودرس است که نیروهای هوادار غرب در آن برنده شده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала