قاچاق مواد مخدر منبع اصلی برای تامین مخارج داعش است

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر قاچاق مواد مخدر منبع اصلی برای تامین مخارج داعش است
قاچاق مواد مخدر منبع اصلی برای تامین مخارج داعش است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
درآمد حاصله از طریق قاچاق مواد مخدر منبع اصلی برای تامین مخارج گروه تروریستی "دولت اسلامی" موسوم به داعش است.

ویکتور ایوانوف، رئیس اداره فدرال مبارزه با قاچاق مواد مخدر روسیه روز سه شنبه در سخنرانی خود در نشست روسای نهادهای مبارزه با قاچاق مواد مخدر کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان ضمن اعلام این مطلب گفت:" کانال های قاچاق مواد مخدر از کشور های آفریقایی به عراق و سپس اروپا کشف شده که بوضوع حاکی از چگونگی منابع تامین مخارج داعش است".ایوانوف تاکید کرد:" قاچاق مواد مخدر منبع اصلی برای تامین مخارج گروه تروریستی "دولت اسلامی" است".

روسای نهادهای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان در نشست دوشنبه شرکت دارند.

گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала