رسانه های بریتانیا: ولادیمیر پوتین دیوید کمرون را فریب داد

© Sputnik / Alexei NikolskiyПрямая линия с президентом России Владимиром Путиным
Прямая линия с президентом России Владимиром Путиным - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه دیلی میل چاپ بریتانیا معتقد است که رییس جمهور ولادیمیر پوتین نخست وزیر بریتانیا دیوید کمرون را که حاضر به شرکت در جشن هفتاد سالگی پیروزی مسکو نشده بود، فریب داده است.

رهبر روسیه «یک مانور تبلیغاتی انتخاباتی» برگزار کرده و افسران بریتانیا را به این جشن دعوت کرد.

بعد از اینکه نخست وزیر بریتانیا از حضور در جشن پیروزی امتناع کرد، مقامات روس یک ترفند به کار برده و از این جریان به نفع خود استفاده کردند. به گزارش اینو تی وی، رهبر روسیه توانست نخست وزیر بریتانیا را فریب بدهد و همزمان یک مانور تبلیغاتی انتخاباتی به راه اندازد. علاوه بر کمرون سه افسر ارشد کاروان قطب شمال نیز به مراسم دعوت شدند.

اِرین کندی، جف شلتون و دیوید کریگ به این برنامه آمدند و در هنگام رژه آنها را در نقاط استراتژیک در کنار ولادیمیر پوتین نشاندند. به این ترتیب، همه دیدند که سه افسر بریتانیایی با مدالهای خود و لباس های سفید فرم رژه پیروزی را تماشا می کنند.

مرحله فینال این جریان نیز سخنرانی افسرانی بریتانیایی بود و آنها از نخست وزیر خود به خاطر امتناع از شرکت در برنامه انتقاد کردند.

دیوید کریگ که از شهر کیلمارنوک از اسکاتلند به مسکو آمده بود گفت: «روس ها به این جریان خیلی بهتر از دولت ما با آن رفتارهای کودکانه اش نگاه می کنند. نقطه نظرات دولت یا رویدادهای اوکراین در اینجا هیچ اهمیتی ندارند و نادیده گرفتن بیست میلیون قربانی در روسیه که در جنگ جان خود را از دست دادند، نشان دهنده بی احساسی و کوردلی است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала