سازمان ملل: تجارت زن کار منظم داعشی ها در سوریه شده است

© REUTERS / Goran Tomasevicلباس رنگ سیاه
لباس رنگ سیاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تروریست های عضو گروه تروریستی دولت اسلامی موسوم به داعش بطور منظم به فروش زنان در مناطق تحت تصرف خود در سوریه می پردازند.

به گزارش خبرگزاری افغانی "خامه پرس"، در گزارش خانم زینب بانگورا ، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد ضمن اعلام این مطلب گفته می شود اخیرا وحشی گری های داعش به سطح کاملا نوینی رسیده و به تجارت منظم زن تبدیل شده است.
نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد معتقد است پایین آوردن مقام زنان و دختران تا حد حیوانات یکی از اصول بنیادی ایدئولوژی داعشی ها است.
خانم بانگورا به عنوان مثال بازار در حال گسترش کنیزان جنسی در شهر رقه سوریه را ذکر می کند که تحت کنترل داعش قرار دارد و زیباترین و کم سن و سال ترین دختران باکره از جمله دختران ایزدی، مسیحی، ترکمن و شیعه در آنجا عرضه می شوند. نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد گفت:" یکی از دختران آسیب دیده ای که با وی صحبت کردم 22 بار خرید و فورش شده بود".
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала