افزایش محبوبیت زن هم فامیل پوتین در میان رای دهندگان ایتالیا

© Sputnik / Sergei Gunyeevافزایش محبوبیت زن هم فامیل پوتین در میان رای دهندگان ایتالیا
افزایش محبوبیت زن هم فامیل پوتین در میان رای دهندگان ایتالیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نوشته روزنامه بریتانیای "دیلی تلگراف"، هواداران پوتین در ایتالیا آماده اند در انتخابات محلی که هفته آینده در این کشور برگزار خواهد شد، به آدلینا پوتین دی جی رادیویی و زن هم فامیل ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه رای دهند.

به نوشته این روزنامه، آدلینا پوتین در مسابقات انتخاباتی فعالانه از فامیل خود استفاده می کند تا تعداد هرچه بیشتر آرا را کسب کند. او به همه ایتالیایی هایی که از پوتین حمایت کرده و می خواهند ولی نمی توانند به وی رای دهند، پیشنهاد کرده است که در این انتخابات به آرزوی خود برسند.
آدلینا پوتین در منطقه ونتو از حزب راست گرای "برادران ایتالیا" نامزد شده است. این منطقه در شمال ایتالیا واقع شده است و متشکل از شهرستان های ورونا و ونیز می باشد.

Yeahhhh

Фото опубликовано Putin Adelina (@adeputin) Мар 30 2015 в 12:13 PDT

به گفته این زن ایتالیایی، او یکی از خویشاوندان دور ولادیمیر پوتین از طریق استادکاران ایتالیایی است که در قرن 18م به دعوت تزار پتر کبیر برای ساختن شهر سن پترزبورگ به روسیه رفته بودند.
او می گوید: "من همیشده فامیل خود را دوست داشته ام اما بعد از آن که ولادیمیر پوتین پا به عرصه سیاسی گذاشته، بیش از پیش آن را دوست دارم".
آدلینا پوتین با تمجید از قاطعیت و رویکردهای رییس جمهور هم فامیل روسی برای حل مسائل کشور و جهان خاطر نشان کرد که وی از خاصیات رهبر واقعی برخوردار است. به گفته آدلینا، خویشاوندان و نزدکانش می گویند که او شباهت زیادی به ولادیمیر پوتین دارد.

Krystal Club vi

Фото опубликовано Putin Adelina (@adeputin) Апр 17 2015 в 4:23 PDT

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала