تاکید ایران بر حمایت خود از مبارزه سوریه با تروریسم

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر حسین دهقان
حسین دهقان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرتیپ حسین دهقان، وزیر دفاع ایران در دیدار با سپهبد فهد جاسم الفریج همتای سوری که برای بازدید دوروزه در تهران به سر می برد، حمایت کشور خود از مبارزه دمشق با تروریسم را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری"ایسنا"، سرتیپ دهقان ، ایجاد ائتلاف های قدرتمند منطقه ای، برای مبارزه با غده های سرطانی تروریسم و خشونت گرایی را امری ضروری دانست و گفت:جمهوری اسلامی ایران برای ریشه کن کردن این غده های سرطانی همواره در کنار ملت و دولت سوریه خواهد ایستاد.
وزیر دفاع ایران با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه ایران و سوریه و اشتراکات فراوان تاریخی ، دینی و پیوند گسست ناپذیر دو ملت گفت: رابطه ایران و سوریه رابطه ای ممتاز و موفق است که می تواند الگویی نمونه برای سایر کشورهای اسلامی باشد.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان ساخت جنگ در سوریه جنگ "نیابتی" بوده و از خارج هدایت می شود و با بیان اینکه راه حل بحران سوریه صرفاً مذاکره و گفت‌وگو است، تصریح کرد: ملت و دولت سوریه با مقاومت کم نظیر خود به زورگویان فهماندند که با صدور تروریست ، تجهیز و حمایت تسلیحاتی از آنان و حمله نظامی نمی توانند ملت های مسلمان منطقه را وادار به تسلیم کنند.
سپهبد فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه دراین دیدار ابراز عقیده کرد که جنگی که بیش از 4 سال است بر ملت سوریه تحمیل کرده اند با هدایت مستقیم آمریکا ، اسرائیل و برخی از کشورهای مرتجع منطقه آغاز شده و تداوم دارد و اینکه از سوی آنان اعلام می شود که ما ارتباطی با تروریست ها نداریم دروغی بزرگ و نابخشودنی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала