آیا پیک کرونا در ایران تمام شده است؟

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyحسن روحانی رئیس جمهور ایران
حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2021
اشتراک
روحانی: بخش خصوصی هم می‌تواند واکسن وارد کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اظهار داشت که مقابله با این بیماری از 14 ماه پیش سهل تر شده است و امیدواریم تا پایان دولت این بیماری کاملا مهار شود و تا پایان سال 1400 همه مردم واکسینه شوند.

وی در ادامه افزود:« به نظر من پیک این بیماری تمام شده است. البته ممکن است جهش داشته باشیم اما امید داریم که واکسن داخلی در شرایطی باشد که تا پایان سال بتوانیم آن را صادر کنیم.

لاوروف عبور از دلار را راهی برای کاهش خطر تحریم‌ها دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2021
لاوروف عبور از دلار را راهی برای کاهش خطر تحریم‌ها دانست

خواهش من این است که تمام کمیته‌های ستاد و تمام ارگان‌هایی که برای مقابله با این ویروس تلاش می‌کردند، تلاشمان را به صورت مضاعف در این چند ماه ادامه دهیم و امیدواریم شرایطمان شرایط آسان تری نسبت به گذشته باشد.

سال 99 را با سختی و با فراز و نشیب فراوان درحالی که تحریم ادامه داشت و از طرفی کرونا بود، گذراندیم.  ملت و کشور ما در مقایسه با جهان شرایط مناسبی دارد و مردم سنگ تمام گذاشتند و مسئولین هم کم نگذاشتند و همه به میدان آمدند و کمک کردند. همه تلاش ما این است که پایان دولت حل کرونا و اگر بگذارند رفع بخشی از تحریم‌ها باشد.

همه می‌خواهیم نه پایان مهر که زودتر دولت  مدارس و دانشگاه‌ها را باز کند. ما آماده‌ایم اگر بگذارند قدمها را برداریم تا بخشی و یا شاید همه تحریم‌ها را برداریم. تمام تلاش ما پایان دولت بدون تحریم و کرونا است. الان ترامپ رفته ولی آثار شوم آن اَبله هنوز باقی است. امروز هم مصوب کردیم بخش خصوصی هم بتواند با ارز نیمایی واکسن را با نظارت وزارت بهداشت وارد کند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала