اپل فروش آیفون را محدود کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر اپل فروش آیفون را محدود کرد
اپل فروش آیفون را محدود کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در میان همه گیری و شیوع ویروس کرونا، شرکت اپل محدودیت هایی را برای خرید آیفون ایجاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، شرکت اپل با ایجاد محدودیت فروش در خرید آنلاین بسیاری از کشورها، از جمله چین و آمریکا، فروش بیش از دو گوشی همراه را به هر شخص ممنوع اعلام کرد.

بررسی ها نشان می دهد که در هنگام خرید آنلاین منوی کشویی امکان انتخاب بیشتر از دو گوشی را نمی دهد و به عنوان مثال در چین، هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور، یک متن در بالای صفحه خرید آیفون ها قرار داده شده است که نوشته تعداد دستگاه ها به ازای هر سفارش دارای محدودیت می باشد.

اپل تمام فروشگاه هایش در چین را مجددا بازگشایی کرد - اسپوتنیک ایران
اپل تمام فروشگاه هایش در چین را مجددا بازگشایی کرد

اپل از اظهار نظر در مورد این محدودیت ها خودداری كرد. آخرین باری که این اتفاق افتاده بود در سال 2007 بود که در آن زمان این شرکت اولین آیفون خود را معرفی کرده بود و می خواست از فروش مجدد جلوگیری کند.

تحلیلگران می گویند که وضعیت فعلی دلایل مشابهی دارد. این شرکت از 13 مارس به دلیل همه گیری، فروشگاه های خود در سراسر جهان را بسته است و به احتمال زیاد در تلاش است تا از ظهور یک بازار خاکستری و فروش مجدد گسترده محصولاتش جلوگیری کند. اپل پیشتر نیز در مناطقی که سفارش تلفن های هوشمند جدید در آنجا برای مشتری سخت تر بود، با فروشندگان آن مناطق مشکل داشت.

فروشگاه های اپل در چین در ماه فوریه تعطیل شدند و فقط پس از پایان اپیدمی شروع به بازگشایی مجدد کردند. همچنین شیوع ویروس باعث ایجاد مشکلاتی در کار شرکتهای تأمین کننده در چین شد. به همین دلیل این شرکت پیشتر تشخیص داده که قادر به اجرای برنامه سودآوری در سه ماهه جاری نخواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала