کرونا ملكه انگليس را به قرنطينه فرستاد

© AP Photo / Alastair Grantکرونا ملكه انگليس را به قرنطينه فرستاد
کرونا ملكه انگليس را به قرنطينه فرستاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملکه الیزابت دوم و همسرش به دلیل شیوع ویروس کرونا به قرنطینه منتقل شدند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه "د سان" روز یکشنبه به نقل از منابع نزدیک به خانواده سلطنتی نوشت: ملکه الیزابت دوم و همسرش پرنس فیلیپ ممکن است بخاطر تهدید شیوع ویروس جدید کرونا به قرنطینه منتقل شده باشند.

کنایه سفیر انگلیس به مردم کشورش با انتشار عکسی از تهران + عکس - اسپوتنیک ایران
کنایه سفیر انگلیس به مردم کشورش با انتشار عکسی از تهران + عکس

یکی از این منابع می‌گوید: وی از سلامتی خوبی برخوردار بود، اما تصمیم گرفته شد که بهتر است او را به مکانی دیگر منتقل کنند. بسیاری از اطرافیان او به دلیل ویروس کرونا تا حدی وحشت دارند. بازدید کنندگان، سیاستمداران و مقامات بلند پایه از سراسر جهان دائماً در کاخ حضور می‌یابند. تا همین اواخر، اعلیحضرت جلسات زیادی برگزار کردند، با این حال، در چند هفته آینده او 94 سالگی خود را جشن می‌گیرد و مشاورانش بر این باورند که خطرات باید به حداقل برسد.

با توجه به سن ملکه و دوک ادینبورگ که در ماه ژوئن 99 ساله خواهد شد، هر دو در معرض خطر هستند. این بیماری که در اثر نوع جدیدی از کروناویروس ایجاد می‌شود، اغلب منجر به عوارض شدید و مرگ در سالمندان می‌شود. بنا به اعلام وزارت بهداشت و مددکاری اجتماعی بریتانیا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس در یک روز 232 نفر افزایش یافته و به 1372 نفر رسیده است، تاکنون 35 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در این کشور کشته شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала