فرمانده کل سپاه: اسرائیل مراقب شرارت هایش باشد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده کل سپاه: اسرائیل مراقب شرارت هایش باشد
فرمانده کل سپاه: اسرائیل مراقب شرارت هایش باشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار سلامی عین الاسد را نقطه آغاز یک استراتژی دانست و گفت که صدها موشک برای آمریکا آماده کرده بودیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سپاه نیوز، سردار سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: پاسخ ایران به اقدام تروریستی آمریکا (و حمله به عین الاسد) "راهبردی" اما "محدود" بود که اثری جهانی داشت.

وی افزود: ما باید حمله می‌کردیم و حمله نظامی نشان دهنده قدرت و اراده یعنی اقتدار هست و ما باید این را نشان می‌دادیم، آمریکایی‌ها عادت کردند، تصور کنند که به هر کشوری حمله می‌کنند واکنشی دریافت نمی‌کنند این فرض آنها را به اشتباه محاسبه نسبت به ایران هم کشانده بود. البته آمریکایی‌ها همیشه تاوان اشتباه و خطای در محاسبات راهبردی خود را می‌پردازند، یعنی آنها معمولا در موضوع ملت‌ها دچار خطا می‌شوند، در موضوع ایران هم اینها دچار خطا شدند. بنابراین این پاسخ نظامی لازم بود، این پاسخ هرچند محدود بود، اما نشان‌دهنده این حقیقت بود که ما به آن درجه از قدرت و اعتبار قدرت رسیده‌ایم که می‌توانیم علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا مستقیم عمل کنیم، از واکنش‌های آنها نهراسیم و برای ادامه پاسخ‌ها آماده باشیم.

سلامی: سرویس های اطلاعاتی بیگانه را غافلگیر کردیم - اسپوتنیک ایران
سلامی: سرویس های اطلاعاتی بیگانه را غافلگیر کردیم

سردار سلامی تاکید کرد: ما به اسرائیلی‌ها اخطار می‌دهیم مراقب شرارت‌های خودشان باشند، آنها خیلی کوچکتر از آمریکایی‌ها هستند، بسیار کوچکتر و در محاسبات ما بسیار ناتوان‌تر. آنها همه نقاط تحت اشغال‌شان در معرض آتش‌های ما هستند. ظرفیت‌های قوی برای زوال اسرائیل شکل گرفته است، ولی شرایط هنوز برای زوال نهایی آماده نیست. من معتقدم خود اسرائیلی‌ها این شرایط را آماده می‌کنند با ادامه شرارت‌ها، یعنی خود آنها عامل نابودی خودشان خواهند شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала