تیراندازی در تورنتو کانادا 3 نفر کشته برجای گذاشت

© AFP 2023 / Charly Triballeauتیراندازی در تورنتو کانادا 3 نفر کشته برجای گذاشت
تیراندازی در تورنتو کانادا 3 نفر کشته برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این تیراندازی در طبقه 32 ساختمان مسکونی رخ داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تورنتو سان»، در حادثه تیراندازی در شهر تورنتو، 3 نفر کشته شدند و 2 نفر نیز به شدت مجروح شدند.

شهروندان در تماسی تلفنی خبر تیراندازی‌ متعدد در یک ساختمان مسکونی در بلوار فورت یورک در خیابان کوئینز وارف واقع در مرکز تورنتو را به اطلاع مقامات پلیس رساندند. بلافاصله پلیس تورنتو شماری از ماموران و بازرسان خود را به محل حادثه اعزام کرد و به اهالی منطقه نیز توصیه کرد تا کنترل کامل اوضاع، از خانه‌های خود خارج نشوند.

پلیس در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
تیراندازی در کلیسایی در تگزاس کشته برجا گذاشت + ویدئو

طبق اعلام مقامات پلیس تورنتو، در این تیراندازی سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. یکی از این دو نفر به ضرب سلاح سرد زخمی شده است. پلیس درباره جنسیت، هویت و سن افرادی که کشته شده‌اند و زخمی‌های این درگیری اطلاعاتی منتشر نکرده است.

پلیس تورنتو همچنین از بازداشت هیچ‌کس در رابطه با این حادثه خبر نداده و هیچ اطلاعاتی هم در رابطه با مظنونان احتمالی تحت تعقیب منتشر نکرده است. مقامات پلیس ضمن آغاز تحقیقات خود درباره این تیراندازی، از ساکنان منطقه خواستند در صورت داشتن هر گونه اطلاعات درباره این حادثه با پلیس تماس بگیرند.

منابع بیمارستانی در این باره اعلام کردند که حال مجروحین این حادثه وخیم گزارش شده است. پلیس تا کنون اطلاعات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала