اسرائیل از ایجاد وضعیت خطرناک در مرزهای شرقی، شمالی و جنوبی خود خبر داد

© Photo / SANAاسرائیل از وضعیت خطرناک در مرزهای شرقی، شمالی و جنوبی خود خبر داد
اسرائیل از وضعیت خطرناک در مرزهای شرقی، شمالی و جنوبی خود خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در جلسه دولت روز یكشنبه گفت كه یك وضعیت انفجاری در مرزهای شرقی، شمالی و جنوبی اسرائیل ایجاد شده است، دولت برای ایجاد امنیت همچنان به کار در همه جهات ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در جلسه دولت روز یكشنبه گفت كه یك وضعیت انفجاری در مرزهای شرقی، شمالی و جنوبی اسرائیل ایجاد شده است، دولت برای ایجاد امنیت همچنان به کار در همه جهات ادامه خواهد داد.

وی گفت: "ما در حال گذراندن یک دوره بسیار حساس هستیم. یک وضعیت انفجاری که در چندین جبهه به طور همزمان ایجاد شده است، در شرق، شمال و جنوب ما ... ما برنامه های خود را فاش نخواهیم کرد، اما به کار خود در همه جهات ادامه خواهیم داد تا امنیت کشور اسرائیل، چه از راه آشکار و چه پنهان، در زمین، دریا و هوا تضمین شود."

این جلسه دولتی پس از دور جدید تشدیدها در مرزهای فلسطین برگزار می شود، هنگامی که ارتش اسرائیل در پاسخ به شلیک دو موشک از فلسطین به سوی شهرک های اسرائیلی به اهدافی در نوار غزه حمله کرد. از 10 موشک پرتاب شده به سوی اسرائیل، هشت مورد توسط سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین رهگیری و منهدم شد و یکی از موشک ها به یک ساختمان در شهر سدیروت برخود کرد اما هیچ کسی در این حادثه زخمی نشد. در پاسخ، نیروی هوایی اسرائیل به تعدادی از مواضع حماس در نوار غزه حمله کرد.

نتانیاهو افزود: "بلافاصله پس از حمله به خاک اسرائیل از غزه، من یک جلسه فوری با رهبران نیروهای امنیتی در ستاد کل ارتش تشکیل دادم و یک سری اهداف را تعیین کردم که باید مورد حمله قرار بگیرند. نیروی هوایی ما حمله کرد و شما بدون شک تحت تأثیر شدت این حمله قرار گرفتید."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала