پرچم و نام نفتکش گریس-1 عوض شد

© REUTERS / Jon Nazcaپرچم و نام نفتکش گریس-1 عوض شد
پرچم و نام نفتکش گریس-1 عوض شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ایران گفت: نفتکش گریس-1 تحت پرچم ایران در آمد و به "آدریان دریا" تغییر نام داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تابناک، جلیل اسلامی، معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ایران گفت که نفتکش گریس-1 تحت پرچم ایران در آمده و به "آدریان دریا" تغییر نام داده است.

وی افزود: این نفتکش پس از سوخت‌گیری، تامین غذای خدمه، بررسی موتورخانه و بازدید از تجهیزات بندر جبل‌الطارق را ترک می‌کند.

جلیل اسلامی در تشریح آخرین جزئیات رفع توقیف نفتکش گریس1 و آماده سازی آن برای خروج از جبل‌الطارق اظهار داشت: پس از پیگیری‌های حقوقی و قانونی همان گونه که همگان اطلاع دارند، نفتکش گریس رفع توقیف شد. طبق درخواست مالک کشتی هم اکنون این نفتکش تحت پرچم ایران است و نام آن به آدریان دریا تغییر یافته است.

اسلامی در پاسخ به این سؤال که وضعیت کنونی این نفتکش چگونه است، اظهار داشت: از آن نظر که این نفتکش حدود 40 روز در توقیف و متوقف بوده باید بابت راه‌اندازی تجهیزات آن بازبینی شود. البته مشکل خاصی در ادامه دریانوردی این نفتکش وجود ندارد.

این نفتکش 40 روز پیش از سوی نیروی دریایی انگلیس با ادعای آنچه "نقض تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه سوریه" خوانده شده است از سوی نیروی دریایی انگلیس در جبل‌الطارق توقیف شد و روز گذشته توقیف این کشتی پایان یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала