واکنش کاربران به انتظار ترامپ برای تماس از سوی ایران

© AP Photo / Evan Vucciواکنش کاربران به انتظار ترامپ برای تماس از سوی ایران
واکنش کاربران به انتظار ترامپ برای تماس از سوی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بارها در نطق های خود اعلام کرده است که منتظر تماس از سوی مقامات ایران است و حتی خط تلفنی را هم برای این کار اختصاص داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بارها در نطق های خود اعلام کرده است که منتظر تماس از سوی مقامات ایران است و حتی خط تلفنی را هم برای این کار اختصاص داده است.

مقام های ایرانی می گویند که مذاکره همراه با تهدید انجام نخواهد شد و نمی توان در حالی که مقامات ایرانی بیشتری روز به روز شامل تحریم های آمریکا قرار می گیرند، آمریکا انتظار تماس از سوی ایران را داشته باشد.

اخیرا هم عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به آمریکایی ها گفت که بیهوده منتظر هستند تا مقامات ایرانی با آنها تماس بگیرند.

کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های متفاوتی به این انتظار ترامپ نشان دادند.

کاربری با نام کاربری @sunmonako با یادآوری لحظات سخت انتظار نوشت: "انتظار کشیده ها میدونند این چی میگه"

کاربر دیگری با نام کاربری @mrtehraani به شوخی با اشاره به اینکه بلاخره بعد از اینهمه انتظار اگر مقام های ایرانی با ترامپ تماس گرفتند مردم منتظر هستند که یک سری اصلاحات اینچنینی مطرح شود مثل: واسه همه پیگیریات مرسی

کاربر@mmohammadii61 نوشت: بدون شک، حتما، یک روز یک نفر از تهران به #ترامپ زنگ خواهد زد و خواهد گفت هنوز فلان جا، در فلان گوشه خاورمیانه، یکی از نظامی هایتان، در فلان سوراخ قایم شده و از آخرین پرواز که آخرین نیروهای امریکایی را از منطقه می برد جا مانده! بیایید برش دارید ببرید!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала