معاون فرماندهی الحشد الشعبی: در صورت نبود ایران، تروریسم منطقه را فراگرفته بود

© Sputnik / Artur Gabdrahimov /  مراجعه به بانک تصاویر معاون فرماندهی الحشد الشعبی: در صورت نبود ایران، تروریسم منطقه را فراگرفته بود
معاون فرماندهی الحشد الشعبی: در صورت نبود ایران، تروریسم منطقه را فراگرفته بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عرفان عبدالحسین: اگر ایران به موقع مستشاران نظامی خود را برای نبرد با تروریست ها به عراق و سوریه ارسال نکرده بود، تمامی کشورهای منطقه اکنون در معرض حملات گروه های تروریستی قرار داشتند و تروریسم همه جا را آلوده کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، عرفان عبدالحسین، معاون فرمانده الحشد الشعبی در محور شمال عراق گفت: اگر ایران به موقع مستشاران نظامی خود را برای نبرد با تروریست ها به عراق و سوریه ارسال نکرده بود، تمامی کشورهای منطقه اکنون در معرض حملات گروه های تروریستی قرار داشتند و تروریسم همه جا را آلوده کرده بود.

او در ادامه افزود: حضور مشاوران نظامی ایران در جنگ با تروریسم در عراق و سوریه، باعث شکسته شدن شاخ تروریسم و خصوصا داعش (گروه ممنوعه در روسیه) شد. ویژگی مستشاران نظامی ایران علاوه بر توانمندی و تجربه جنگی بالا، ایمان به خدا و تواضع آنها نسبت به مستشاران بقیه کشورها بود. مشاوران نظامی ایران نقش خود را پدرانه انجام می دادند و با ارائه تجربیات نظامی خود در جنگ با تروریسم از جمله نحوه پیشروی و آزادی اراضی از دست تروریست ها، همه اطلاعات را با صداقت تمام در اختیار نیروهای عراق قرار می دادند.

به گفته وی، این رفتار مشاوران نظامی ایرانی در واقع رویکرد جمهوری اسلامی ایران را در قبال اهمیت وحدت صفوف همه نیروهای عراق در جنگ با تروریسم و داعش انعکاس می داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала