کاشت شپش درآرایشگاه های دوبی

© REUTERS / Jorge DuenesУчастницы конкурса красоты в тюрьме мексиканского города Тихауна
Участницы конкурса красоты в тюрьме мексиканского города Тихауна - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت هر شپش در دوبی 4 دلار است.

در آرایشگاه های  دوبی کاشت شپش به خانم ها پیشنهاد می شود که در طب سنتی  بهترین وسیله  سلامتی پوست  سر و رشد مو عنوان شده است.  آژانس رسمی خبری Emaratalyoum با استناد به صاحبان آرایشگاه ها  خبری در باره  تقاضای زیاد  خانم ها  جهت کاشت شپش را منتشر کرد.

دوستداران موهای زیبا  معتقدند که  شپش با گاز گرفتن پوست سر  باعث تحریک گردش خون  در پوست سر می شود و در نتیجه  موها پرپشت و رشد آنها بهتر می شود.

 قیمت کاشت یک شپش 14 درهم  یعنی تقریبا 4 دلار است.  در هر سئانس  باید15-10 شپش کاشته شود. دولت دوبی اعلام کرد که  انجام اینگونه خدمات در آرایشگاه های  شهر مجاز نیست و  سازمان هایی که به کاشت شپش می پردازند موظف به پرداخت جریمه ای  به میزان 2000 درهم — 550 دلار آمریکا- در ازای هر مشتری خواهند شد.

در  وزارت بهداشت و بهداری به خانم هایی که قصد چنین کاری را دارند هشدار دادند که شپش باعث بروز بیماری های دیگر پوستی  و انتقال شپش ها به دیگر اعضای خانواده می شود.  رسانه های محلی  اعلام کردند « بعضی از خانم هایی که از این روش برای « تقویت» موهای خود استفاده کردند، موهایشان با سرعت بیشتری شروع به ریزش کرده است. زیرا شپش نه فقط پوست سر را گاز می گیرد بلکه با خون تغذیه می کند  و باعث آسیب به بافت های پوست سر می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала