دست رد آمریکا بر سینه اپوزیسیون برای زنده نگه داشتن اعتدالگرایان ایران

© AP Photo / Bebeto Matthewsحل مناقشات داخلی برای روحانی سخت تر از توافق هسته ای می باشد
حل مناقشات داخلی برای روحانی سخت تر از توافق هسته ای می باشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این غرب است که به دنبال انجام توافقات بیشتر با ایران است و ایران نیز مایل به انجام به یکسری از همکاری ها در بعضی از زمینه ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری جام جم نیوز، وب سایت آمریکایی هیل (Thehill) در گزارشی با عنوان "این خوب نیست که از ایران بهترین انتظارات را داشته باشیم" به توافق هسته ای و آینده روابط ایران و غرب اشاره کرد و نوشت: در هجدهم ماه ژولای، سازمان ملل گزارشی را در مورد برنامه هسته ای ایران مبنی بر این که جمهوری اسلامی ایران کاملا به مفاد توافق هسته ای ایران عمل کرده است، منتشر کرد. در این گزارش آمده است که ایران سانتریفیوژ های خود را محدود کرده است و از اورانیوم های غنی شده خود، نیز کاسته است.

 هیل در ادامه نوشت: «اما این گزارش حامی موارد دیگری نیز بوده است و در آن به آزمایش های موشکی ایران نیز اشاره شد. همچنین این گزارش ایران را به خاطر ارسال سلاح به مناطق جنگ زده و خصومت کلی آن با قدرت های غربی و به طور کلی عدم پایبندی به روح توافق هسته ای، متهم کرده است. به طور کلی باید گفت، همراهی ایران با این توافق هسته ای یک امید واهی است و تنها آن را بازیگران ساده لوح این بازی، مانند دولت اوباما عمل باور دارند، اوبامایی که این توافق را هر طور که بود به قانون مداران آمریکایی و عموم مردم آمریکا خوراند.»

این وب سایت آمریکایی افزود: «در حاضر است که ایران از رفع برخی از تحریم ها لذت می برد و این در حالی است که همچنان کاخ سفید در زمینه مشکلات اقتصادی ایران، مقصر اصلی می باشد. باید گفت ایران به هیچ نحو حاضر نیست سیاست های خود را کنار بگذارد و روند سیاسی این کشور مانند گذشته ادامه خواهد داشت.»

 هیل در پایان نوشت: «این غرب است که به دنبال انجام توافقات بیشتر با ایران است و ایران نیز مایل به انجام به یکسری از همکاری ها در بعضی از زمینه ها می باشد. باید گفت انجام توافقات بیشتر، موجب کسب منفعتی بیشتر برای ایران خواهد شد و مطمئنا رفتار های ایران تغییر نخواهد کرد. ما نباید همچنان اشتباهات گذشته خود را تکرار کنیم، ما باید بر این باور باشیم که ایران تنها به دنبال انجام خواسته های بین المللی خود می باشد و تنها با لبخندی که به چهره دارد در تمامی نقاط دخالت کرده و حضور دارد.»

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала