گروهی از مسلمانان رادیکال در آلمان طرفداران برهنگی را به سرکوب تهدید کردند

© DHAİstanbul'da sıcaklık rekoru
İstanbul'da sıcaklık rekoru - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروهی از جوانان مسلمان رادیکال در آلمان طرفداران شنای برهنه در استخرها را به سرکوب تهدید کردند.

به گزارش نشریه Junge Freiheit، این رویداد درشهر گلدرن ایالت نوردراین- وستفالن آلمان رخ داد. به گزارش مقامات محلی ، یکی از استخرهای بطور سنتی به شنای طرفداران برهنگی اختصاص داده شده است. در جریان یکی از سئانس های شنا شش جوان ریشوی حدود 25 ساله به این استخر رخنه کرده و به تف کردن به سوی مردان، زنان و کودکان در حال شنا ، توهین به آنها به زبان های آلمانی و عربی و تهدید کردن حاضران پرداخته و فریادهای الله اکبر را سر دادند.
یه گفته شاهدان، یکی از مسلمانان به وی گفت:" شما زنان آلمانی روسپی هستید و ما شما را از بین خواهیم برد". شاهدان دیگر اظهار داشتند جوانان مسلمان "کافران" برهنه در حال شنا در استخر را تهدید می کردند. شاهدان می گویند تمام مهاجمان به زبان آلمانی کاملا مسلط بودند و حداقل بخش از آنها در آلمان به دنیا آمده اند.
مهاجمان پس از شکایت طرفداران برهنگی به مدیریت استخر بیرون رانده شدند اما دیرتر دوباره بازگشتند. سپس کارکنان استخر پلیس را خبر کردند اما ماموران پلیس پس از دیدن مدارک مهاجمان، آنها را آزاد کردند.
مقامات آلمان در ماه ژوئن امسال به اعضای باشگاه طرفداران برهنگی به نام Familiensport und FKK Bund Waldteichfreunde Moritzburg دستور دادند با لباس شنا کنند چون در نظر است در کنار دریاچه واقع در شمال شهر درسدن اردوگاه پناهجویان دایر شود.
دوستداران شنای برهنه از این دستور خشمگین گردیدند اما سپس انجمن شنای آلمان توضیح داد که دستور فوق الذکر اشتباهی برای طرفداران برهنگی ارسال شده چون محدودیت ها فقط استخرهای عمومی را در بر می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала