پاسخ وزارت دفاع روسیه به وال استریت ژورنال درباره سوریه

© Photo / Ministry of defence of the Russian FederationДальние сверхзвуковые бомбардировщики-ракетоносецы Ту-22 М3 во время нанесения авиаудара по вновь выявленным объектам террористов ИГ в районах Пальмиры
Дальние сверхзвуковые бомбардировщики-ракетоносецы Ту-22 М3 во время нанесения авиаудара по вновь выявленным объектам террористов ИГ в районах Пальмиры - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسئولیت عواقب حضور نیروهای ائتلافی در سوریه و در مناطق عملیاتی نیروهای هوایی روسیه بر عهده رهبر نیروهای ائتلافی است.

ایگور کاناشنکوف سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه اظهار کرد که مسئولیت عواقب حضور نیروهای ائتلافی در سوریه و در مناطق عملیاتی نیروهای هوایی روسیه بر عهده رهبر نیروهای ائتلافی است.

پیشتر روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از پنتاگون و کاخ سفید نوشته بود که روز 16 ژوئن جنگنده های روسیه به پایگاه های محرمانه نیروهای بریتانیایی و امریکایی در منطقه الطنف در مرز سوریه و اردن حملاتی را انجام داده است.

کاناشنکوف همچنین می گوید که وزارت دفاع دایما به کمک تمامی کانال های خود از شرکایش می خواد که اطلاعات درباره محل استقرار گروه های اپوزیسیون میانه رو را ارسال کنند. با این حال هر بار به جای ارسال اطلاعات، روسیه را سرزنش و متم کرده می گویند که نباید در مناطق آنها عملیات انجام بگیرد.

نماینده وزارت دفاع روسیه همچنین می گوید که حتی پس از حمله ماه ژوئن به اردوگاه الطنف نیز همکاران امریکایی گفتند به این منطقه دیگر نباید حمله کرد.

کاناشنکوف با اطمینان می گوید که راه های ساده تری نیز برای حل مشکل وجود دارد. همکاران ما باید از حرف به عمل برسند و وارد اقدامات متشکر علیه گروه های تروریستی بشوند. به گفته وی، تنها در این صورت است که می توان از تکرار حوادث گذشته جلوگیر کرده و جلوی خطرات برای نظامیان را بگیریم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала