پیام تسلیت ولادیمیر پوتین در رابطه با حادثه مونیخ

© Sputnik / Aleksey NikolskyiПрезидент РФ Владимир Путин выразил соболезнования президенту Франции в связи с терактом в Ницце
Президент РФ Владимир Путин выразил соболезнования президенту Франции в связи с терактом в Ницце - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در رابطه با حادثه فاجعه بار اخیر مونیخ ابراز تسلیت و همدردی کرد.

سایت خبری کرملین در این رابطه گزارش داد:

"ولادیمیر پوتین پیام تسلیت خود را به "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان، "هورشت زیهوفر" نخست وزیر ایالت بایرن و مردم آلمان در ارتباط با حادثه تیراندازی در مونیخ و مرگ مردم بی گناه در این کشور، ابراز داشت. رئیس جمهور روسیه در این پیام تسلیت با نزدیکان داغدار کشته شدگان حادثه ابراز همدردی نمود و برای زخمیان حادثه نیز آرزوی سلامتی هر چه سریع تر کرد."

بر اساس اطلاعات دریافتی در صبح روز 23 ژوئیه، پلیس محلی اعلام کرد که شخص تیرانداز در مرکز خرید المپیا، یک جوان 18 ساله آلمانی ایرانی الاصل بوده است که ساکن آلمان بوده است. داده های دریافتی حاکی از آن است که او در هنگام برخورد با پلیس و فرار از دست نیروهای امنیتی مونیخ، دست به خودکشی زده است. انگیزه اصلی این جنایت هنوز مشخص نشده است.

در اثر این حادثه تیراندازی 9 نفر (به غیر از قاتل) جان خود را از دست دادند. همچنین گفته می شود که 20 نفر نیز زخمی شدند که از این تعداد 16 نفر در بیمارستان بسر میبرند. حال 3 تن از زخمی شدگان وخیم اعلام شده است.

عصر روز جمعه 22 ژوئیه، مرکز خرید المپیا "Olympia-Einkaufszentrum" در منطقه موساخ شهر مونیخ شاید تیراندازی یک جنایتکار بود که سمت مردم بی گناه آتش گشود. این محل بلافاصله توسط پلیس بلوکه شد و پروسه تخلیه مردم از محل حادثه آغاز شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала