لبنان موشک های ضد تانک روسی می خرد

© Sputnik / Vitaliy AnkovСоревнования по "Танковому биатлону" на Сергеевском полигоне
Соревнования по Танковому биатлону на Сергеевском полигоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاعوکی بو ناصر ، سفیر لبنان در روسیه در مصاحبه ای با ریا نوواستی گفت : لبنان به خرید تسلیحات روسی برای مبارزه با تروریست ها علاقه نشان می دهد ، ضمنا بیروت در خواست ارسال موشک های ضد تانک " کورنت" ، اسلحه و تانک های T-72 را فرستاده است و کار بر روی جزئیات آن در سطح کارشناسی انجام می شود.

تانک اصلی میدان نبرد تی-90 - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
تانک اصلی میدان نبرد "تی-90"
سفیر لبنان گفت: " لبنان به تسلیحات برای مبارزه با تروریست ها نیاز دارد ، بیروت به ویژه به موشک های ضد تانک " کورنت" نیازمند است. ما مذاکرات با طرف روسی را برای دریافت این نوع از تسلیحات انجام می دهیم و این خیلی مهم است. و کار بر روی جزئیات در سطح کارشناسی انجام می شود. "
این دیپلمات خاطر نشان کرد: " لبنان تقاضای خرید چنین موشک هایی و بعلاوه اسلحه و تانک های T-72 را فرستاده است. طرف روسی قول داده است که سیستم های این تانک ها را به روز کند از آنجا که لبنان همچنین تقاضای خرید این تانک ها و البته مهمات برای اسلحه را نیز مطرح کرده است. و همه اینها برای مبارزه با تروریسم است."
همانطور که سفیر خاطر نشان نمود ، مذاکرات در خصوص این ارسال ها در مرحله ی پیشرفته بوده و لبنان به دریافت این تسلیحات طی یک سال امید وار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала