مایکروسافت برای به روز شدن ویندوز 10 هزار دلار جریمه می دهد

© AFP 2023 / JUNG YEON-JEA woman walks past a billboard for Windows 10, the latest operating system from US software giant Microsoft, during a launch event in Seoul on July 29, 2015
A woman walks past a billboard for Windows 10, the latest operating system from US software giant Microsoft, during a launch event in Seoul on July 29, 2015 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانم تری گلدشتین ، ساکن کالیفرنیا ، ده هزار دلار از شرکت مایکروسافت غرامت خواسته است. دلیل این شکایت به دادگاه ، به روز شدن خودکار سیستم عامل ویندوز 10در کامپیوتر این زن است که پس از آن دستگاه به درستی کار نمی کند. شبکه ی The Inquirer در این باره اطلاع داد.

گلدشتین توضیح داد که کامپیوترش بدون اجازه او به روز شده است. این خانم آمریکایی گفت: من هیچ اطلاعی از ویندوز 10 نداشتم. هیچ کس هم از من نپرسید که آیا به این به روز رسانی نیاز دارم یا خیر؟
نصب ویندوز درست انجام نشده است برای همین دستگاهی که در آن سیستم عامل ویندوز 7 نصب بود ، کند تر کار می کند. این زن همچنین خاطر نشان کرد که کامپیوترش کلا طی چند روز روشن نمی شده است.
مایکروسافت نتوانست به این زن کمک کند بنابراین او به دادگاه شکایت کرد. گلدشتین تصمیم گرفت که غرامت کاری را که در این مدت می توانست انجام دهد ، اگر کامپیوترش بدون اشتباه کار می کرد و همچنین بهای دستگاه را دریافت کند.
نمایندگان مایکروسافت اعلام کردند که در این مسئله شرکت مقصر نیست اما غرامت را پرداخت خواهند کرد. در این شرکت معتقدتد که پرداخت غرامت ارزانتر از طی کردن روند دادگاهی شکایت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала