هموند: خروج بریتانیا، اتحادیه اروپا را از قاطعیت علیه روسیه محروم می کند

© REUTERS / Muhammad HamedBritain's Foreign Secretary Philip Hammond speaks during a joint news conference with Jordan's Foreign Minister Nasser Judeh at the Foreign Ministry in Amman, Jordan, February 1, 2016
Britain's Foreign Secretary Philip Hammond speaks during a joint news conference with Jordan's Foreign Minister Nasser Judeh at the Foreign Ministry in Amman, Jordan, February 1, 2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلیپ هموند، وزیر خارجه بریتانیا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا این اتحادیه را تضعیف کرده و دنیا را ضعیف تر می سازد.

brexit - اسپوتنیک ایران
بریتانیایی ها به خروج از اتحادیه اروپا رأی دادند
به گفته فیلیپ هموند ،اروپائیان بدون کشور وی در مسائلی همچون تصویب تحریم ها علیه روسیه قاطعیت سابق را از خود نشان نخواهند داد.

 وزیر خارجه بریتانیا ضمن بیان این مطلب افزود:" واضح است که عضویت در اتحادیه اروپا مزایای بیشتری را برای بریتانیا به وجود می آورد. من معتقدم بریتانیا نفوذ خود را به نفع جهانیان را از دست خواهد داد و فکر می کنم امکان استفاده از این نفوذ جهان را باثبات تر و امن تر می کرد و حالا در نتیجه این تصمیم ثبات و امنیت در دنیا  اندکی کمتر خواهد شد"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала