نتانیاهو به حیف و میل وجوه بودجه در سالن زیبایی متهم شد

© REUTERS / Jonathan ErnstIsrael's Prime Minister Benjamin Netanyahu participates in a forum hosted by the Center for American Progress in Washington
Israel's Prime Minister Benjamin Netanyahu participates in a forum hosted by the Center for American Progress in Washington - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به حیف و میل بیش از 2.1 میلیون شکل (حدود 542 هزاردلار) هنگام سفر پنح روزه خود به آمریکا برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد متهم شد.

به نوشته نشریه اسرائیلی The Times of Israel، بهای پرواز به نیویورک و برعکس با هواپیمای شرکت هواپیمایی "ال عال" که 1.5 میلیون شکل (معادل 387 هزاردلار) بوده، بیشترین رقم مخارج است. نتانیاهو بقیه وجوه دولتی را در آمریکا خرج کرده و از جمله 1600 دلار برای اصلاح موسرش. 1750 دلار برای دیگر سرویس های آرایشی پرداخت کرد. خارج کردن مبلمان از آپارتمان هتل به قیمت 20 هزار دلار تمام شد تا نتانیاهو و همسرش بتوانند مهمانان را در انجا بپذیرند. بهای غذا برای دونفر 1760 دلار بود. نشریه اسرائیلی می نویسد مخارج سارا، همسر نتانیاهو در مبلغ فوق الذکر در نظر گرفته نشده اما نهادهای انتظامی بعید نمی دانند که این مخارج نیز با استفاده از وجوه دولتی پرداخت شده باشد.
اطلاعات مربوط به مخارج سفر نخست وزیر اسرائیل از کنسولگری این کشور دریافت شده که این مخارج را پرداخت کرده است. The Times of Israel ادعا می کند که دفتر نخست وزیر و وزارت خارجه اسرائیل مدت شش ماه تلاش کردند از افشای این اطلاعات جلوگیری نمایند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала