اسمارت فون گرد چوبی

© Photo / Monohm Inc.اسمارت فون گرد
اسمارت فون گرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسمارت فون جدیدبه اشخاص کمک می کند به تمدد اعصاب برسند.

 شرکت « Monohm» کالیفرنیا  سفارشات خرید اسمارت فون Runcible با دزاین غیرعادی را دریافت کرد.  اسمارت فون جدید بشکل گرد و با بدنه چوبی  است و با  سیستم عامل BuniOS کار می کند.

قیمت مدل اول « آنتی اسمارت فون» Monohm 399 دلار  و  نوع « جالب» آن 499 دلار است.  فرق آنها در جنس بدنه است:  بدنه اسمارت فون اولی  از پلاستیک درست شده است  و دومی از  چوب  بدون آسیب به محیط زیست ساخته شده است.

تلفن همراه با نوع جدید برنامه Android 5.1. Runcible کار می کند  و صفحه نمایش 640х640)) آن  دو و نیم اینچی  است و پروسسور Qualcomm Snapdragon 410 با  گرافیک Adreno 306 و حافظه یک گیگابایت اصلی و 8 گیگابایت ضمیمه دارد.

این تلفن دارای  دوربین 7 مگا پیکسل ، وای —فای و بلوتوث است.  در صورت  تقاضا برای این  تلفن، شرکت « Monohm» قول می دهد  از پشتیبانی  شبکه LTE برخوردار شود.

سازندگان این  نوع تلفن همراه  این طرح جدید خود را  شبیه  ساعت های تو جیبی  500 سال پیش تلقی می کنند  که مدرن ترین گجت آن دوران بود. به گفته اوبری آندرسون  بنیان گذار شرکت « Monohm»، Runcible  یک دستگاه « آرامش بخش»  است که به  اشخاص کمک می کند از فناوری عالی دور شوند و به تمدد اعصاب برسند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала