کاماز در نیمه دوم امسال فروش و مونتاژ کامیون در هند را از سر می گیرد

© Sputnik / Maksim Bogodvid برنامه ریزی برای مونتاژ کامیون های کاماز در ایران
برنامه ریزی برای مونتاژ کامیون های کاماز در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاماز، بزرگترین تولید کننده کامیون های روسی در نیمه دوم سال 2016 فروش و مونتاژ کامیون در هند را از سر می گیرد.

سرگئی کوگوگین، مدیر کل کاماز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "روسیه 24" ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرد قبلا کار این شرکت در بازار هند متوقف شده بود که بیشتر در رابطه با عدم آشنایی کاماز با بازار کار و قانون کار خاص در هند بود که این شرکت روسی را در وضع دشواری قرار داده بود.
سرگئی کوگوگین افزود علاوه بر این شرکت کاماز مونتاژ کامیون در ویتنام را از سر می گیرد. مدیر کل کاماز خاطرنشان ساخت قبلا نرخ ارز در ویتنام ثابت بود و به این دلیل فروش کامیون در این کشور از لحاظ اقتصادی با صرفه نبود. در ان زمان میزان فروش کاماز سالانه 40 تا 50 دستگاه بود. حالا این دوره سپری شده و در سال گذشته 743 دستگاه کامیون روسی در ویتنام فروخته شد. به گفته مدیر عامل کاماز این شرکت قصد دارد امسال هزار دستگاه خودرو در ویتنام بفروشد و در حال بررسی امکان از سرگیری مونتاژ کامیون در این کشور است.
سرگئی کوگوگین در دنباله گفت کاماز برای فروش خودرو در ایران نیز تدارک می بیند.
مدیر کل کاماز خاطرنشان ساخت:" این بازار بسیار خوش آتیه است چون سالها بسته بوده و حالا لغو تحریم ها حضور گسترده در بازار ایران را طلب می کند و ما اکنون برای برداشتن چنین گام هایی تدارک می بینیم". سرگئی کوگوگین توضیح داد فعلا فقط گزینه فروش کامیون در ایران در دست بررسی قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала