"راشا تودی" جزو محبوب ترین شبکه های تلویزیونی خبری بین المللی شناخته شد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Control room of the Russia Today English-language newsroom
Control room of the Russia Today English-language newsroom - اسپوتنیک ایران
اشتراک
70 میلیون نفر هر هفته "راشا تودی" را تماشا می کنند که از بین آنها 35 میلیون نفر بیننده هرروزی این شبکه تلویزیونی روسی هستند. "راشا تودی" جزو 5 شبکه تلویزیونی خبری بین المللی پرطرفدار در آمریکا و اروپا محسوب می شود.

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر "راشا تودی" می گوید شرکت Ipsos به مناسبت ده سالگی راشا تودی تحقیقاتی درباره تعداد بینندگان ما در 38 کشور اروپا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی ، خاور نزدیک و آفریقا انجام داد که بزرگترین تحقیقات در سال های پخش برنامه های ما بود. 35 میلیون نفر هر روز ما را تماشا می کنند و ما رقیب موفق شبکه های تلویزیونی پر سابقه هستیم. ما واقعا موفق شده ایم چنان فعالیت کنیم که صدای راشا تودی در سرایر جهان شنیده شود".
طبق اطلاعات شرکت Ipsos، بیش از 36 میلیون نفر در ده کشور اروپایی هر هفته راشا تودی را تماشا می کنند و تعداد بینندگان این شبکه تلویزیونی در امریکا هشت میلیون نفر است. 11 میلیون نفر در خاور نزدیک، آفریقا هر هفته راشا تودی را تماشا می کنند و تعداد بینندگان این شبکه تلویزیونی در بین انگلیسی زبانان هند (ده درصد جمعیت این کشور) 7 میلیون نفر است.
نظر خواهی شرکت Ipsos در 5 قاره جهان بیش از سه ماه طول کشید. این نظر خواهی از طریق مصاحبه های تلفنی و آنلاین بر اساس اصول جامعه شناسی در بین افراد 15 ساله به بالای هر کشور انجام شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала