دانشمندان هویت هنرمند انگلیسی بنکسی را شناسایی کردند

© AFP 2023 / Thomas CoexГраффити британского художника Бэнкси на стене газовой станции города Вифлеема на Западном берегу реки Иордан
Граффити британского художника Бэнкси на стене газовой станции города Вифлеема на Западном берегу реки Иордан - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان از دانشگاه لندن مالکه مری هویت یک هنرمند ناشناس بریتانیایی بنکسی را شناسایی کردند. این رابین کانینگهام از شهر بریستول شد.به گزارش نشریه The Independent ، این مطالعه در مجله Journal of Spatial Science منتشر شد.

به گزارش نشریه، دانشمندان توانستند هویت بنکسی را با استفاده از روش پروفایلینگ جغرافیایی شناسایی کنند. این روش اجازه می دهد از طریق مکان هایی که شخص بیشتر بازدید کرده، هویت انسان شناسایی شود. کارشناسان 140 مکان را در خیابان های لندن و بریستول (جاهایی که در آنجا آثار هنرمند دیده می شد) انتخاب کردند.

محققان با استفاده از اطلاعاتی که در دسترس عموم بود، متوجه شدند که این در واقع مکان های تفریحی، پاب ها و آدرسهای منزلهایی است که کانینگهام بیشتر بازدید کرده بود.

هنرمند ناشناس که با نام مستعار بنکسی معروف شده است، چندین بار با نقاشی گرافیتی در خیابان های شهرها در سراسر جهان توجه مردم را به خود جلب کرد. آثار این هنرمند در مورد مشکلات اجتماعی است.

در اواخر ماه ژانویه بنکسی در حمایت از مهاجران یک گرافیتی را بر روی دیوار ساختمان در کنار سفارت فرانسه در لندن نقاشی کرد. چند ساعت بعد، کارگران لندن با تحته های سه لایی گرافیتی را پوشاندند. در نوامبر 2015 بنکسی همچنین به حملات تروریستی در پاریس واکنش نشان داد و یک گرافیتی با برج ایفل را روی دیوار نقاشی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала