طرح مبارزه آمریکا با روسیه به نقل از مجله ناشنال اینترست

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Международная авиационно-космическая выставка "Dubai Airshow-2015". День первый
Международная авиационно-космическая выставка Dubai Airshow-2015. День первый - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظامیان آمریکایی ، گزینه های تقویت دفاع در صورت جنگ در اروپا را بررسی کرده و درخصوص به روز سازی نیروها یی که بتوانند سیستم های روسی محدود سازی و ممانعت از دسترسی و مانور را از بین ببرند ، بحث می کنند. مجله ی آمریکایی TheNationalInterest این مطلب را منتشر کرد.

ریا نوواستی به نقل از سخنان ژنرال آمریکایی فلیپ بریدلاو،فرمانده ی ناتو در اروپا نوشت: " داشتن امکانی که فورا دفاع اتحادیه را تقویت کرد ، فقط ساده به زبان می آید و در عمل اینطور نیست… به خاطر بیاورید که روسیه دفاع را در مناطقی با محدودیت و ممانعت دسترسی و مانور ایجاد کرده است. ما باید در چنین نیروها و ابزاری سرمایه گذاری کنیم و این به ما کمک می کند که در فضای ممانعت وارد شده و امکان تقویت بیابیم."
به گفته ی ژنرال ، دو جنگنده ی نامرئی F-22 Raptor و F-35 به این نیروها و ابزار مرتبطند. آنها می توانند شانس های گذر از سیستم های پیشرفته پدافند هوایی روسی اس-300 و اس-400 را داشته باشند. روند استقرار F-35 برپایه ی دائمی در انگلستان در سال 2021 آغاز شده و F-22 در اروپا و بر پایه ی چرخشی قرار می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала