بچه شیر در چمدان گردشگر ایرانی

© AP Photo / Alexander Polegenkoبچه شیرهای سفید
بچه شیرهای سفید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تسماح از توی چمدان بیرون پرید و مسافران را ترساند.

فهرست  غیرعادی ترین  وسایل در چمدان  گردشگران ارائه شد.

سایت بریتانیایی MyOffers فهرست  غیرعادی ترین و عجیب ترین  و گاهی خطرناک ترین  وسایلی را تهیه کرده است که مسافران سعی می کنند بطور غیرقانونی  در چمدان خود  و یا ساک دستی به داخل هواپیما  و یا دیگر وسایل نقلیه ببرند.  این فهرست را  نشریه « دیلی میل» منتشر کرده است.

 تهیه کننده فهرست گفت: «  اگر شما  زمانی با هواپیما پرواز کرده اید متوجه شده اید  که چمدان و کیف دستی شما  چند بار بازرسی می شود و چه محدودیت هایی در باره وسایل دستی شما  وجود دارد.  اما اگر کسی پولی پرداخت کند حتما کسانی پیدا می شوند که مواد مخدر ، سلاح و جانوران عجیب  و دیگر وسایل عجیب و غریب  را از گمرک رد کنند. »

شیر دو ماهه یکی از چیزهایی بود  که در این فهرست  از آن نام برده شد.  مسافر ایرانی سعی کرد این شیر دو ماهه را همراه اسباب بازی های نرم از بانگوک به ایران ببرد.  این ایرانی  4 پرنده، 50 ارکیده کمیاب و  دو  میمون کوتوله  را از تایلند به  لس انجلس برده بود.  او این چیزها را در  چمدان در کنار شلوارهایش  گذاشته بود.

مرد دیگری  تمساح را در یکی از پروازهای داخلی در کونگو حمل ونقل کرد.  تسماح از توی چمدان بیرون پرید و مسافران را ترساند. آنها به سمت  دماغه هواپیما فرار کردند.  به دلیل چنین  تغییر وزن،  خلبان  کنترل هواپیما را از دست داد. هواپیما سقوط کرد  و در نتیجه 20 نفر کشته شدند و فقط یک نفر زنده ماند.

در مکزیک  در سال 2013 میلادی، کارمندان گمرک زنی را در چمدان پیدا کردند  که قصد داشت  در صندوق عقب ماشین به آمریکا فرار کند.

 در سال 2012 میلادی در نیویورک  کارمندان گمرک اجازه حمل  اره  به داخل هواپیما  را به مسافر ندادند.  پس از آنکه بنزین  باک اره خالی شد ، مسافر توانست آن را  با خود به  داخل هواپیما ببرد.

تهیه کنندگان این فهرست متذکر شدند که  دستگاه پرتاب موشک،  سه مین،  هزار رطیل، اسب در قفسی  برای سگ ، کوکائین و حتی سر آدم و غیره و غیره را می توان در میان بارهای مسافران  پیدا شدند..

7 ماه فوریه  « یورو استار» در باره  عادت های عجیب  مسافران تعریف کرد.  معلوم شد گردشگران  اغلب  پاکت چای، کتری  و دمپایی و پتو با خود حمل می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала