پوتین از ثبت واکسن ضد ابولا توسط روسیه خبر داد

© Sputnik / Alexei DruzhininПрезидент России Владимир Путин проводит совещание с членами правительства РФ в резиденции Ново-Огарево
Президент России Владимир Путин проводит совещание с членами правительства РФ в резиденции Ново-Огарево - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در جلسه دولت اعلام کرد که روسیه واکسن ضد ابولا را ثبت کرده است و این واکسن کارایی بسیار خوبی دارد.

آنا پوپوا، رییس سازمان نظارت بر حقوق مصرف کنندگان روسیه در ماه دسامبر از ارائه اسناد لازم برای ثبت واکسن ضد ابولا خبر داد و پیش از این اولگا گولودتس معاون نخست وزیر دولت روسیه در امور اجتماعی گفته بود تست های این واکسن و آزمایش آن بر روی انسان ها با موفقیت انجام می شود.
پوتین در جلسه دولت تاکید کرد: "ما واکسن ضد ابولا را ثبت کرده ایم. این واکسن تست های لازم را طی کرده است و این تست ها نشان می دهد واکسن ما کارایی بالاتر از سایر واکسن های مورد استفاده در جهان دارد".

بیماری ویروسی ابولا و یا تب هموراژیک ابولا نوعی بیماری انسانی است که از ویروس ابولا ناشی می شود و می تواند از طریق تماس مستقیم با خون یا ترشحات فرد مبتلا به این بیماری و همچنین از طریق تماس با اشیای بیمار منتقل شود.
طبق اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، تعداد قربانیان این بیماری کشنده در جهان بیش از 10 هزار نفر است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала