انتقام و خیانت

© Sputnik / Vladimir Astapkovichپیش بینی رسیدن جمعیت جهان به 9 تا 10 میلیارد نفر
پیش بینی رسیدن جمعیت جهان به 9 تا 10 میلیارد نفر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انسان باستان به دلیل خیانت به مهاجرت تن در داد.

باستان شناسان بریتانیا حدس می زنند  که انسان باستان  به دلیل  خیانت به مهاجرت تن در داد: آنها در محل سکونت اولیه خود مورد فریب و خیانت قرار گرفتند و از انتقام هم قبیله های  خود و  اعضای جوامع اولیه  باستانی می ترسیدند.  ا نتقام وخیانت نیروی محرکه مهاجرت و انتقال  به نقاط دیگر زمین شد.

متخصص  Penny Spikins از دانشگاه « یورک» متذکر شد که  سرعت  و ماهیت مهاجرت  انسان  حدودا 100 هزار سال  پیش  تغییر کرد.  تا قبل از آن « انسان اولیه» بندرت  مهاجرت می کرد و این نقل مکان  تحت فشار  محیط پیرامون صورت می گرفت (  افزایش ساکنان، خشکسالی  و  گرسنگی).  در  دوران  بعدی، انسان باستان  بیشتر مهاجرت می کرد  و  بدون وابستگی به  محیط زیست  محل سکونت خود را تغییر می داد.

 قوانین اخلاقی  سختگیرانه شدند و جوامع به  مجازات کسانی پرداختند  که این قوانین را نقض می کردند.  باستان شناسان  مطمئن هستند که  کینه و  نفرت (  خاطره  خیانت و  آسیب)،  روش های  موثرتر شکار ، تماس بین  گروه های  اجتماعی  (  یافتن متحدانی  در قبایل بیگانه)  به انسان باستان  کمک کرد قبایل  بومی را  ترک و برای یافتن محل سکونت جدید دست به  مهاجرت  بزند.

 انسان اولیه علاوه بر  سکونت در اراضی  مناسب برای زندگی ، به مناطق دور افتاده  مهاجرت می کرد که برای زندگی مناسب نبودند: بیابان ها، جنگل های انبوه ، توندرا و باتلاق.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала