اولین آزمایش های آمریکا در چارچوب برنامه سپر موشکی خود در اروپا

© Photo / U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist Seaman Ryan U. Kledzikاولین آزمایش های آمریکا در چارچوب برنامه سپر موشکی خود در اروپا
اولین آزمایش های آمریکا در چارچوب برنامه سپر موشکی خود در اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده برای نخستین بار آزمایش هایی را در چارچوب برنامه سپر موشکی خود در اروپا انجام داده و طی آن موشک بالستیکی آموزشی در بخش شمالی اقانوس آتلانتیک منهدم شد. به گزارش دفتر مطبوعاتی نیروی دریایی آمریکا ، شلیک ها از ناوشکن Ross صورت گرفتند که به همراه ناوهای متحدان امریکا در ناتو در رزمایش دریایی شرکت دارد.

بر اساس گزارش منتشره، این اولین پرتاب موشک هدایت شونده Standard-3 (SM-3) در خارج از آمریکا و در اروپا بوده و از جزایر هیربید واقع در سواحل غربی اسکاتلند در اقیانوس آرام انجام شده است.
در گزارش دفتر مطبوعاتی نیروی دریایی آمریکا گفته می شود ناوشکن Rossبا موفقیت موشک بالستیکی را در فضای کیهانی رهگیری کرد و ناو آمریکایی Sullivans برای انهدام موشک های کروز ، موشک Standard-2 (SM-2) را شلیک نمود.
کشتی های بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا، نروژ و کانادا، کشور های عضو ناتو و همچنین استرالیا، یک متحد نزدیک دیگر واشینگتن به همراه آمریکا در رزمایش دریایی چارچوب برنامه سپر موشکی در اروپا شرکت داشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала