جنگنده های "سوخو-30" جزو نیروی هوا-فضای روسیه در سوریه شدند

© Sputnik / Vitaliy Ankovجنگنده های "سوخو-30" جزو نیروی هوا-فضای روسیه در سوریه شدند
جنگنده های سوخو-30 جزو نیروی هوا-فضای روسیه در سوریه شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش نشریه اینترنتی "گازتا رو"، نیروی هوا-فضای روسیه در سوریه شامل گروهی از جنگنده های نوع "سوخو-30" شده است.

این مطلب را سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گزارش داده است.
به گفته کوناشنکوف، این جنگنده ها برای پوشش هوایی هواپیماهای ضربتی در عملیات علیه داعش در سوریه مورد استفاده قرار می گیرند.
وی همچنین خاطر نشان کرد سرویس های هوا-فضای اطلاعاتی روسیه به طور شبانه روزی به شناسایی و کشف تاسیسات زیرساختی داعش در خاک سوریه ادامه می دهند که این تاسیسات دیرتر هدف قرار می گیرد.
روسیه از 30 سپتامبر حملات هوایی دقیق خود را به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند.

روسیه از 30  سپتامبر حملات هوایی دقیق خود را به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. به گزارش وزارت دفاع روسیه هواپیماهای روسی طی دو روز ده هدف از جمله کارخانه تولید موارد منفجره، مرکز فرماندهی و انبار مهمات تروریست ها  را بمباران کرده اند. اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند.

ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط  علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان  یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала