کارشناس: نیروی هوایی روسیه از توانایی مبارزه ثمربخش تر با داعش برخوردار است

© Sputnik / Aleksei Druzhininکارشناس: نیروی هوایی روسیه از توانایی مبارزه ثمربخش تر با داعش برخوردار است
کارشناس: نیروی هوایی روسیه از توانایی مبارزه ثمربخش تر با داعش برخوردار است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگی گانچاروف، رئیس اتحادیه بین المللی اعضای پیش کسوت یگان ضد تروریستی "آلفا" معتقد است سازمان اطلاعات روسیه از معلومات لازم برای تعیین محل های استقرار تروریست های داعشی برخوردار است و نیروی هوایی روسیه از توانایی وارد کردن ضربات دقیق تر و شدیدتر در مقایسه با ائتلاف تحت رهبر آمریکا برخوردار است.

سرگی گانچاروف خاطرنشان ساخت شرکت نیروی هوایی روسیه در عملیات نظامی علیه گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) در مقایسه با عملیات نیروی هوایی آمریکا و دیگر کشورها ثمربخش تر خواهد بود.
کارشناس روسی گفت:" من امکان شرکت نیروی زمینی کشورمان را مشاهده نمی کنم. یقین دارم نیروی هوایی ما قادر است در مقایسه با آمریکایی ها ، فرانسوی ها و بقیه کارهای بیشتری را انجام دهد. شاخص هایی که خلبانان ما نشان می دهند، اجازه می دهد با اساس کامل ادعا کنیم که ما از توانایی وارد کردن ضربات دقیق تر و شدیدتر در مقایسه با ائتلاف برخورداریم. آن ائتلافی که گاهی عروسی و گاهی مراسم تشییع جنازه مردم را بمبارن می کند".
سرگی گانچاروف افزود:"مهم ترین نکته آن است که سازمان اطلاعات ما از معلومات لازم برای تعیین محل های استقرار تروریست ها برخوردار است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала