رسانه آمریکایی از توانایی تسلیحات روسی برای نابود کردن داعش سخن گفت

© Sputnik / Alexey Malgavkoرسانه آمریکایی از توانایی تسلیحات روسی برای نابود کردن داعش سخن گفت
رسانه آمریکایی از توانایی تسلیحات روسی برای نابود کردن داعش سخن گفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آمریکایی The National Interest می نویسد اگر روسیه در عملیات علیه داعش شرکت کند، این گروه تروریستی با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. این نشریه از پنج نوع تسلیحات روسی نام می برد که قادر هستند به شکل بنیادی بر جریان مبارزه با داعش تاثیر بگذارند.

نشریه آمریکایی در درجه اول از سوخو ـ 25 نام می برد که یکی از بهترین هواپیماهای جنگنده در جهان است. این جنگنده حامل موشکها ، بمب ها و همچنین توپ 30 میلی متری برای آتشباری از هوا است.
در مقاله منتشره در The National Interest خاطرنشان می شود سوخو ـ 25در مقایسه با سوخو ت 22 و سوخو ـ 24 که اکنون در اختیار نیروی هوایی سوریه قرار دارند برای حمایت هوایی از نزدیک مناسب تر است.
همچنین بالگرد های "می ـ 24" به همراه خلبانان با تجربه روسی آنها می توانند برای داعش مشکل ساز شوند.
این بالگرد که آنرا تانک پرنده می نامند نه فقط برای پیاده کردن نفر بلکه همچنین برای آتشباری در نظر گرفته شده و قادر به حما بمب ها، موشک ها و مسلسل سنگبن 12.7 میلی متری است و می تواند موضه دفاعی و وسایل نقلیه دشمن را منهدم کند.
به نوشته The National Interest ، پیشتر برخی از رسانه ها از تحویل نفربرهای زرهی روسی "ب ت ارـ 82 آ" به سوریه خبر داده بودند که برای حمایت از نیروی زمینی درنظر گرفته شده و سلاح ترس آوری برای داعشی ها خواهد بود.
پهپادها یکی از مهم ترین وسایل برای حمایت از نیروی زمینی هستند. ائتلاف ضد داعشی کشور های غربی با کمک پهپاد ها همچنین به شناسایی مواضع شبه نظامیان می پردازد. ارتش سوریه پهپاد در اختیار ندارد و شرکت پهپاد های روسی در نبردها سهم بزرگی در مبارزه با گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) خواهد بود.
نشریه آمریکایی The National Interest همچنین نیروی های ویژه پرقدرت روسیه را که تا به حال با شرکت در نبردهای متعدد قابلیت های خود را نشان داده اند، یک سلاح جدی دیگر در نبرد با داعش می داند.
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از تصرف اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق ، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل دولت خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.

 

© Sputnik / Vladimir Astapkovichسوخو ـ 25
سوخو ـ 25 - اسپوتنیک ایران
1/5
سوخو ـ 25
© Photo / Alexander Mishinسوخو ـ 24
سوخو ـ 24 - اسپوتنیک ایران
2/5
سوخو ـ 24
© Sputnik / Pavel Lisitsynمی ـ 24
می ـ 24 - اسپوتنیک ایران
3/5
می ـ 24
© Sputnik / Igor Zaremboب ت ارـ 82 آ
ب ت ارـ 82 آ - اسپوتنیک ایران
4/5
ب ت ارـ 82 آ
© Sputnik / Ilia Pitalyevپهپاد
پهپاد - اسپوتنیک ایران
5/5
پهپاد
1/5
سوخو ـ 25
2/5
سوخو ـ 24
3/5
می ـ 24
4/5
ب ت ارـ 82 آ
5/5
پهپاد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала