هزار روز تا آغاز جام جهانی فوتبال در روسیه باقی مانده است

© Sputnik / Vladimir Astapkovich  /  مراجعه به بانک تصاویر هزار روز تا آغاز جام جهانی فوتبال در روسیه باقی مانده است
هزار روز تا آغاز جام جهانی فوتبال در روسیه باقی مانده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسابقات جام جهانی فوتبال در سال 2018 برای نخستین بار در طول تاریخ در روسیه برگزار می شود. این مسابقات از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه در شهرهای مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، قازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، رستف نا دونو، سوچی . یکاترینبورگ انجام خواهد شد.

امروز روزشماری تا افتتاح مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه آغاز می شود و به گزارش کرملین، در این رابطه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک برنامه ارتباط مستقیم تلویزیونی به اعضای طرح "1000 روز تا برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه" به گفتگو خواهد پرداخت. همچنین در مسکو مراسم راه اندازی شمارش معکوس تا زمان آغاز افتتاح مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه برگزارمی شود که با انجام مسابقه ای در استادیوم "لوژنیکی" مسکو در روز 14 ژوئن افتتاح خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری روسی "تاس" ، بیش از 45 هزار نفر در مراسم جشن "1000 روز تا برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه" در 33 شهر روسیه شرکت خواهند کرد. به گزارش دفتر مطبوعاتی کمیته سازمانی جام جهانی فوتبال 2018، به جلب افراد داوطلب برای سازماندهی مسابقات توجه خاصی مبذول شده و خواستاران می توانند درخواست های خود را در سه ماه دوم سال آینده میلادی ارسال کنند.
در همین حال متخصصان فیفا از تاسیسات ورزشی آماده شده برای بزرگترین رویداد دنیای فوتبال در سال 2018 بازدید می کنند. دیروز کولین اسمیت، مدیر فیفا در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو، تدارکات روسیه برای برگزاری جام جهانی فوتبال را عالی ارزیابی کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала