در چین بانک های جعلی فعالیت می کنند

© AP Photo / Richard DrewA screen at a trading post on the floor of the New York Stock Exchange is juxtaposed with the Goldman Sachs booth
A screen at a trading post on the floor of the New York Stock Exchange is juxtaposed with the Goldman Sachs booth - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این بانک هیچگونه ارتباطی با بانک آمریکایی ندارد.

چین را متهم به جعل  همه چیز  کرده اند — از  ساعت های « رولکس» گرفته  تا کیف های  خانه های  معروف مد  و حتی خودرو.  اما تا کنون موردی به ثبت نرسیده بود  که در چین یک بانک کامل جعل شود. اما حالا  بانک چینی « Goldman Sachs»  ایجاد شده است که هیچگونه  ارتباطی با  بانک  سرمایه گذاری آمریکایی  ندارد.

نام کامل بانک چینی Goldman Sachs (Shenzhen) Financial Leasing Co.

است که  در شهر « شن جین»  در مرز با هنگ کنگ ایجاد شده است.  چینی ها پیداست از  نام بانک  سرمایه گذاری Goldman Sachs Group Inc. آمریکایی استفاده کرده اند  که در نیویورک   مستقر است.  به گزارش « بلومبرگ» این بانک یکی از  سازمان های سرمایه گذاری در شهر است. خبرنگاران با این بانک  تماس گرفتند و  یکی از کارمندان آن گفت که این بانک هیچگونه ارتباطی با  بانک آمریکایی ندارد. کارمند بانک  متذکر شد که در عنوان بانک  نام شهر —  شن جین» وجود دارد  که بخودی خود نشانگر آن است  که این یک سازمان دیگر سرمایه گذاری  است. همصحبت خبرنگاران گفت که اولین بار است  چنین سوالی از او می شود.

نکته جالب آن است که  بانک « جعلی» با همان کاراکترهایی نوشته می شود که بانک اصلی.  به زبان انگلیسی نیز بانک چینی  با همان حروف عنوان بانک اصلی — Goldman Sachs نوشته می شود.

معلوم شد بانک « جعلی» از  ماه مه سال 2013 میلادی فعالیت می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала