شاهکار فاحشه

اشتراک
فاحشه مقاومت کرد و توانست شلیک کند.

رسانه های آمریکایی در حال بحث قضیه ای هستند  که در « چارلستون» (غرب ویرجینیا)  رخ داد. در آنجا  فاحشه ای  مردی به نام نیل  فولس را به قتل رساند.  پلیس  حدس می زند که «نیل» قاتل زنجیره ای بود  که زنان را شکار می کرد.

وقتی فاحشه در زمان مقرر  سر قرار رسید، نیل او را با اسلحه تهدید کرد  و پرسید: «  زندگی یا مرگ»؟  و بعد شروع به خفه کردن او کرد.  اما زن فاحشه مقاومت کرد  و  توانست اسلحه  را از دست او بگیرد و بطرف  مردی که از پشت او را بدام انداخته بود شلیک کند. جراحت مهلک بود.

در حین بازرسی خودروی نیل فولس،  در  داخل ماشین و صندوق عقب، خنجر، تبر، چاقو،  و بیل  و  تعداد زیادی کیسه پلاستیکی زباله  و جلیقه ضد گلوله  و  4 دوجین  دستبند پیدا شد.

هم اکنون امکان دست داشتن فولس در قتل 9 زن بررسی می شود که در  زمانهای مختلف در  ایالات « اوهایو»، « ایلنوئیس» و «نوادا» رخ داده بود.  تمام مقتولین، فاحشه بودند که با درج آگهی  دراینترنت بدنبال مشتری می گشتند.  قاتل  بدن  قربانی خود را تکه تکه می کرد  و آنها را توی کیسه زباله جمع  می کرد.

 در خودروی فولس، فهرست  10 شماره تلفن  زنان دیگر پیدا شد که از راه فاحشه گری  درآمد کسب می کردند. دادستانی  معتقد است که این زن  نه فقط جان خود، بلکه جان  تعداد  زیادی از قربانیان بالقوه را نجات داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала