روش جدید درمان سرطان

© Fotoliaحمله سلول های سرطانی به ارگانیزم
حمله سلول های سرطانی به ارگانیزم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایمونوتراپی- روش جدید درمان سرطان است.

پزشکان بریتانیایی اعلام می دارند  که ایمونوتراپی- روش جدید درمان سرطان  — جهش واقعی  در درمان این بیماری است و  نتایجی بهتر از شیمی درمانی بدست می دهد.

به گفته  کارشناسان، این روش می تواند پس از 5 سال جای شیمی درمانی را بگیرد.  به نوشته نشریه « DailyMail,» کنه این روش  آموزش  سیستم ایمنی بدن  در حمله به سلولهای سرطانی است.

بیماری ویکی برائون،  استاد سابق کالج  که اکنون 61 سال  دارد ، در سال 2006 میلادی سرطان پوست تشخیص داده شد.  این بیماری به ریه ها و سینه او گسترش یافت.  در سال 2013 میلادی  پزشکان به او گفتند که چند  ماه بیشتر  زنده نخواهد ماند.  ویکی با  شرکت در  آزمایش کلینیکی  روش جدید  موافقت کرد و پس از چند هفته تمام غدد سرطانی  ناپدید شدند.  اما بعدا  سرطان بازگشت، ولی ایمونوتراپی توانست دوباره با آنها مبارزه کند. اکنون ویکی مجبور است برای سومین بار  با غدد سرطانی مبارزه کند. پزشکان قصد دارند از همان روش قبلی استفاده کنند.

پروفسور پیتر  جونسون  اطمینان دارد  که  عصر جدید  در درمان سرطان  فرامی رسد: «  امیدواریم که  در اکثر موارد  تأثیر طولانی تر باشد، احتمالا  بعضی از بیماران برای همیشه از این بیماری خلاص خواهند شد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала