متهم شدن ستاد هیلاری کلینتون به سازماندهی ترور سفارشی

© REUTERS / Mike Segar Кандидат в президенты США Хиллари Клинтон в Нью-Йорке
Кандидат в президенты США Хиллари Клинтон в Нью-Йорке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری امریکا و ستاد انتخاباتی وی باردیگر در مرکز یک افتضاح و جنجال بزرگ قرار گرفتند. دموکرات ها اینبار به دست داشتن در مرگ ست ریچ ، یکی از کارمندان حزب دموکرات امریکا متهم شده اند.

ست ریچ یک ماه قبل به قتل رسید و اکنون تعداد هر چه بیشتری از آمریکایی ها شک دارند که سارق وی را در مرکز واشینگتن کشته باشد چون پس از کشته شدن تمام اشیای قیمتی همراه وی در محل حادثه مانده بودند.
به گزارش سایت روسی http://www.ntv.ru/، کمیته ملی حزب دموکرات برای بررسی این حادثه برد بائومان، مدیر روابط عمومی خود را به عنوان نماینده منافع خانواده ست ریچ منصوب کرد و وی بلافاصله به عدم انتشار شایعات و حدسیات درباره ترور همکار خود فرا خواند.
با این حال جولیان آسانژ،بنیانگذار سایت افشاگر ویکیلیکس برای کمک در پیدا کردن قاتل ست ریچ 20 هزار دلار جایزه تعیین کرده و اعلام نمود وی مکاتبات محرمانه حزب دموکرات را افشا کرده و به این ترتیب به اعتبار کلینتون ضربه شدید وارد کرده است.
علاوه بر این مادر سیاستمدار کشته شده اظهار داشت ست ریچ ظاهرا اندکی قبل از کشته شدن با کسی درگیر شده بود چون کبودی هایی در روی صورت، دستان و زانویش دیده می شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала