نتانیاهو: اسرائیل تلاش های جهانی را برای مقابله با ایران رهبری می کند

© AFP 2023 / Ronen Zvulunنتانیاهو: اسرائیل تلاش های جهانی را برای مقابله با ایران رهبری می کند
نتانیاهو: اسرائیل تلاش های جهانی را برای مقابله با ایران رهبری می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو: در حال تلاش برای اجماع جهانی علیه ایران هستیم، اقدامات متجاوزانه ایران در نزدیکی اسرائیل را رصد می کنیم و اجازه به تحکیم مواضع ایران در سوریه را نمی دهیم.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه ای در همایش روز یکشنبه توسط روزنامه ماکرو ریشون، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در اورشلیم اعلام کرد: اسرائیل اقدامات جهانی را علیه تجاوزگری ایران رهبری می کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل - اسپوتنیک ایران
ایران، موضوع گفتگوی پوتین و نتانیاهو

نخست وزیر اسرائیل افزود: ما به تلاش های خستگی ناپذیر خود ادامه می دهیم تا با اعمال تحریم ها و فشار بر ایران و با مقاومت فعالانه در برابر حضور ایران برای تحکیم نیروهای نظامی خود در مرزهای اسرائیل را بگیریم. در واقع، ما اقدامات جهانی را علیه ایران رهبری می کنیم.

نتانیاهو در جلسه هفتگی دولت اسرائیل در روز یکشنبه، خاطرنشان کرد که در مورد موضوعات ایران با رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در طول هفته گذشته صحبت کرده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: من در طول هفته مذاکرات مهمی با رهبران ایالات متحده و روسیه انجام دادم. با رئیس جمهور ترامپ و رئیس جمهور پوتین تلفنی صحبت کردم، همچنین با مایکل پومپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده در لیسبون ملاقات کردم. یک موضوع بر همه مذاکرات حاکم بود. ایران همچنان به تجاوز در منطقه خاورمیانه ادامه می دهد و حتی آن را تقویت هم می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала