انتقاد رقیب ترامپ از سیاست وی در خاورمیانه

© AP Photo / Terry Asheانتقاد رقیب ترامپ از سیاست وی در خاورمیانه
انتقاد رقیب ترامپ از سیاست وی در خاورمیانه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رقیب انتخاباتی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ با انتقاد از تلاش‌های ترامپ برای قهرمان بازی پس از حذف سرکرده داعش گفت: سیاست خارجی ترامپ باعث بی ثباتی بیشتر در خاورمیانه می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، جو بایدن گفت: بی کفایتی دونالد ترامپ در سیاست خارجی منجر به جذب بیشتر نیروهای تروریستی در گروه داعش (گروهک تروریستی ممنوعه در روسیه) و بی ثباتی در منطقه خاورمیانه خواهد شد.

وی که امنیت ملی را در خط مقدم مبارزات انتخاباتی خود قرار داده، از ترامپ می‌خواهد که در روند خروج نیروهای آمریکایی از سوریه بازنگری کند.

به گفته وی، ترامپ هیچ آینده نگری از آنچه در سیاست خارجی انجام می‌دهد ندارد و مقامات امنیت ملی کاخ سفید مانند کودک با وی رفتار می‌کنند.

معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا افزود: ترامپ سیاست خارجی منسجمی ندارد.

بایدن همچنین با ابراز تأسف اظهار کرد که دوستان و مقامات اطراف ترامپ وی را فریب داده و از وی می‌خواهند تا هر چه زودتر از سوریه خارج شود.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در هفته‌های گذشته بارها به سیاست‌های ترامپ در مورد سوریه انتقاد کرده و بر این باور است که این اقدام ترامپ می‌تواند به بی ثباتی در منطقه منجر شود و تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده به حساب آید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала