ایده کردهای سوریه برای درخواست حمایت از روسیه در مقابل ترکیه

© REUTERS / Erik De Castroایده کردهای سوریه برای درخواست حمایت از روسیه در مقابل ترکیه
ایده کردهای سوریه برای درخواست حمایت از روسیه در مقابل ترکیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کردها بر این باورند که واشنگتن آنها را فروخته و آنها را رها کرده است تا بمیرند. آنها تهدید کرده اند که اگر واشنگتن نتواند عملیات ترکیه را در منطقه خود متوقف کند، با بشار اسد و روسیه توافق خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، ژنرال کرد مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه، ایالات متحده را تهدید کرده است که اگر واشنگتن جلوی عملیات ترکیه را نگیرد از مقامات سوریه و روسیه درخواست کمک خواهد کرد.

پاسخ نیروهای دموکراتیک سوریه به حملات هوایی ترکیه  - اسپوتنیک ایران
پاسخ نیروهای دموکراتیک سوریه به حملات هوایی ترکیه

محتوای مذاکرات بین عبدی و معاون نماینده ویژه ایالات متحده در ائتلاف بین المللی علیه دولت اسلامی داعش ویلیام روبک در دسترس قرار گرفت.

به نقل از این شبکه خبری، عبدی گفته: شما نمی خواهید از مردم محافظت کنید، اما همچنین نمی خواهید نیرویی دیگری بیاید که از ما محافظت کند. شما ما را فروختید این غیراخلاقی است. عبدی در گفتگو با روبک، تأكید كرد كه آمریكا یا عملیات ترکیه را متوقف كند یا به كردها اجازه دهد كه با دولت سوریه و روسیه به توافق برسند و به هواپیماهای نظامی روسیه اجازه دهد كه منطقه ای پرواز ممنوع را بر فراز شمال شرقی سوریه ایجاد كنند تامانع از حمله ترکیه به قلمرو سوریه شوند.

باید بدانم که آیا شما می توانید از مردم من محافظت کنید، این بمب ها را که روی ما می ریزند می توانید متوقف کنید یا نه.

عبدی به نماینده ایالات متحده گفت: باید بدانم، زیرا اگر اینگونه نباشد، من باید الان با روسیه و دولت اسد معامله کنم و هواپیماهای آنها را برای حفاظت از این منطقه دعوت کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала