اردوغان از انهدام 109 تروریست از زمان آغاز حملات در سوریه خبر داد

© Sputnik / Ateea Al-Ateeaاردوغان از انهدام 109 تروریست از زمان آغاز حملات در سوریه خبر داد
اردوغان از انهدام 109 تروریست از زمان آغاز حملات در سوریه خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان، از انهدام 109 تروریست از زمان آغاز عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، از انهدام 109 تروریست از زمان آغاز عملیات نظامی ترکیه در سوریه خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه بیان کرد: دیروز آنها عملیات را آغاز کردند. اول توپخانه، سپس نیروی هوایی و یگان های زمینی اواخر عصر وارد شدند.

ترکیه اهداف خاصی را در حین عملیات در سوریه را به دست گرفت - اسپوتنیک ایران
ترکیه اهداف خاصی را در حین عملیات در سوریه را به دست گرفت

در حال حاضر 109 تروریست کشته شده اند، زخمی ها نیز اسیر شده اند. آنها در آنجا تبلیغات سیاه و کذب علیه ترکیه را راه اندازی کردند و گفته اند که غیرنظامیان را بمباران می کند.
این شما هستید که به صلح، بی پروا حمله می کنید. ما اقدامات ضد تبلیغات سیاه شما را انجام می دهیم و هر اقدامی را که انجام می دهیم به اطلاع مردم می رسانیم.
در تاریخ 9 اکتبر، رئیس جمهور ترکیه از آغاز عملیات چشمه صلح، در شمال سوریه علیه حزب کارگران کردستان و گروه تروریستی دولت اسلامی داعش که در ترکیه ممنوع اعلام شده خبر داد.
هوانیروز ترکیه در همان روز شهر راس العین در استان حسکه سوریه را مورد اصابت و حمله قرار داد. یکی دیگر از شهرهای سوریه در مرز با ترکیه به نام تل ابیاد نیز مورد حملات هوایی قرار گرفت.
بعداً قسمت زمینی عملیاتی اعلام و شروع شد. براساس آخرین اطلاعات وزارت دفاع ترکیه، ارتش پس از شروع عملیات چشمه صلح، به 181 هدف از نیروهای کرد در شمال سوریه حمله کرده است.
به گفته تلویزیون دولتی سوریه، در نتیجه گلوله باران های ترکیه به شهرهای مرزی راس العین، کامیشلی، دربازیا و المشرف، هشت غیرنظامی کشته و 20 نفر زخمی شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала