چرا صفحه سفارت روسیه در سوریه در توییتر مسدود شد؟

© REUTERS / Dado Ruvicچرا صفحه سفارت روسیه در سوریه در توییتر مسدود شد؟
چرا صفحه سفارت روسیه در سوریه در توییتر مسدود شد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توییتر صفحه نمایندگی دیپلماتیک روسیه در سوریه در این شبکه اجتماعی را مسدود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در آفریقای جنوبی ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان ساخته که صفحه سفارت روسیه در سوریه در توییتر پس از آن بسته شد که در این صفحه یک مطلب حاوی انتقادات از عملکرد "کلاه سفید ها" در سوریه بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت دفاع روسیه منتشر شد.

در بیانیه سفارت روسیه در آفریقای جنوبی گفته می شود بسته شدن صفحه توییتری سفارت روسیه در سوریه در نشان می دهد که حساب های کاربری "معمولی" در توییتر از حق داشتن نقطه نظر متقاوت محروم هستند.

پیشتر سپهبد سرگئی رودسکوی، رئیس اداره کل عملیات ستاد کل ارتش روسیه روز 29 ژوئیه اعلام کرده بود کلاه سفید ها فیلم های صحنه سازی شده ای درباره گویا حملات نیروی هوایی روسیه به تاسیات غیر نظامی  در ناحیه کاهش تنش در ادلب تهیه می کنند. به گفته سپهبد رووسوکوی این فیلم ها سپس برای انتشار اخبار دروغ و بدنام کردن عملیات روسیه مورد استفاده قرار می گیرند

سازمان موسوم به کلاه سفیدها به عنوان یک سازمان انسان دوست موردحمایت غرب است.  کلاه سفید ها هدف خود را نجات افراد غیر نظامی در مناطق دچار عملیات  جنگی اعلام کرده اما وزارت خارجه روسیه فعالیت آنها را عنصری در کمپین تبلیغاتی غرب علیه دولت سوریه و اتهام زنی به دمشق از جمله در زمینه  استفاده از تسلیحات شیمیایی می داند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала